نحوه استفاده از کرم دور چشم | زمان درست مصرف و فواید آن

نحوه-استفاده-از-کرم-دور-چشم

نحوه استفاده از کرم دور چشم آنقدرها هم که به نظر می رسد واضح نیست.

ممکن است به نظر برسد کرم دور چشم برای افراد مسن باید استفاده شود، اما حقیقت این است که همه می‌توانند از کرم دور چشم بهره ببرند. پوست اطراف چشم نازک ترین پوست بدن است و به همین دلیل بسیار شکننده و ظریف است.  بخاطر این آب را سریع‌تر از سایر نواحی صورت یا بدن شما از دست می‌دهد و دور چشم را بیشتر مستعد خشکی می‌کند.

همانطور که میدانید شما نباید از مرطوب کننده های صورت برای دور چشم استفاده کنید. محصولاتی که در بقیه قسمت‌های صورت خود استفاده می‌کنید، برای ناحیه چشم مناسب نیستند. استفاده از محصولی که به طور ویژه برای چشم ها فرموله شده است نه تنها برای جلوگیری از تحریک احتمالی آن پوست ظریف بلکه برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج ضد پیری و آبرسانی ضروری است.

ممکن است سوالاتی در مورد نحوه استفاده از کرم دور چشم داشته باشید، از جمله نحوه انتخاب محصول مناسب همچنین زمان درست مصرف و فواید کرم دور چشم. در این مقاله از تک نایس راهکارهای مفید برای نحوه انتخاب درست و روش استفاده از کرم دور چشم ارائه شده است.

نحوه استفاده صحیح از کرم دور چشم

  • مرحله 1: روش انتخاب کرم دور چشم:

کرم دور چشم را بر اساس ویژگی های خاص پوست خود انتخاب کنید.

آیا از خطوط ریز و پای کلاغی ناراحت هستید؟ به دنبال کرم هایی باشید که در فرمولاسیون خود از رتینول و/یا پپتیدها، که خواص ضد چین و چروک آنها اثبات شده، استفاده می کنند.

مقابله با سیاهی دور چشم؟ به دنبال مواد روشن کننده مانند نیاسینامید و همچنین کافئین باشید تا به تقویت گردش خون و مبارزه با کندی جریان خون که می تواند سیاهی دور چشم را بدتر کند، مبارزه کند. (اگر مشکل شما پف کردگی است، کافئین نیز برای آن عالی است.)


محصول پیشنهادی


  • مرحله 2: قبل از استفاده از کرم دور چشم دست های خود را بشویید:

بهترین راه برای استفاده از کرم دور چشم با انگشتان دست است، بنابراین همیشه قبل از مصرف دست های خود را (درست) بشویید. قطعا شما نمی خواهید که میکروب های اطراف چشم خود را افزایش دهید. صورت شما نیز باید تازه شسته شده باشد. با شستشوی صورت مواد فعال موجود در کرم دور چشم بهتر می توانند نفوذ کنند و مواد آرایشی دیگر، کثیفی یا چربی پوست مانع از جذب آن نمی شوند.

  • مرحله 3: از مقدار مناسب کرم دور چشم استفاده کنید:

باید دستورالعمل‌های محصولی که انتخاب می‌کنید را دنبال کنید، اما به طور کلی، یک پمپ یا نصف پمپ کرم دور چشم برای هر چشم کافی است. اگر کرم دور چشم شما در ظرف شیشه ای است، برای هر چشم به اندازه نصف یک نخود بردارید. ممکن است کافی به نظر نرسد، اما به خاطر داشته باشید که کرم‌های دور چشم معمولاً غلیظ هستند.

اکثر کرم های دور چشم آبرسانی بیشتری نسبت به سایر محصولات مراقبت از پوست دارند، زیرا پوست ظریف اطراف چشم شما به رطوبت بیشتری نیاز دارد. آنها معمولاً حاوی مقادیر بالاتری از مواد ضد پیری هستند. 

  • مرحله 4: کرم دور چشم را به درستی روی پوست بمالید:

کرم را به پشت دستتان بریزید تا به عنوان نوعی پالت رنگ عمل کند. سپس انگشت خود را در کرم فرو کنید و از آن برای ایجاد یک نیم دایره استفاده کنید، که درست از زیر قسمت داخلی ابروی شما شروع می شود و به سمت بالا و در امتداد استخوان مداری که دور چشم شما را احاطه کرده است حرکت می کند. سپس کرم دور چشم را به آرامی روی پوست بزنید.

توصیه می‌کنم کرم دور چشم را با انگشت حلقه‌تان بمالید، که کمترین فشار را به پوست وارد می‌کند، و به آرامی کرم را به پوست بزنید. از مالیدن آن خودداری کنید، زیرا این امر می تواند ناحیه شکننده چشم را تحریک کند و در نهایت باعث تحریک و یا تشدید مشکلاتی شود. (برای مثال، مالش بیش از حد می تواند باعث شکستگی رگ های خونی شود که می تواند تغییر رنگ را بدتر کند و در نهایت باعث پف کردن بیشتر شود.) در حالی که برخی از کرم های دور چشم ممکن است با ابزار اپلیکاتور عرضه شوند (مانند کرم دور چشم بلک بری که با اپلیکاتور سرامیکی عرضه شده است).

نحوه استفاده صحیح از کرم دور چشم

 

  • مرحله 5: محصول را در نقاط مناسب بمالید:

همه کرم های دور چشم برای استفاده در زیر و اطراف چشم فرموله شده اند، اما همه آنها را نمی توان روی پلک های بالایی استفاده کرد. به عنوان یک قانون کلی، از استخوان اربیتال(کاسه چشم) به عنوان راهنما استفاده کنید. شروع به زدن کرم دور چشم خود در گوشه داخلی یا خارجی ناحیه زیر چشم، درست بالای استخوان کنید. به تدریج در سراسر ناحیه زیر چشم و کمی به سمت بالا به سمت چشم حرکت کنید، همانطور که می روید به آرامی کرم را به داخل آن بزنید. حتماً چند میلی متر زیر خط مژه پایینی خود بایستید.

وقتی که چشمان خود را باز و بسته می کنید کرم دور چشم به طور طبیعی کمی پخش می شود ، بنابراین مقداری فضای زیر مژه ها بگذارید تا راه خود را به چشم شما باز نکند. در مرحله بعد، به سمت خارج چشم در نزدیکی شقیقه ( در امتداد استخوان اربیتال درست زیر ابرو) حرکت کنید. 

  • مرحله 6: زمان استفاده از کرم دور چشم:

اکثر کرم های دور چشم برای استفاده در صبح و شب استفاده می شوند. زمانی که به طور مناسب و مداوم استفاده شوند، بیشترین تاثیر را خواهند داشت. (این امر به ویژه در مورد بهره‌گیری از مزایای آبرسانی آنها صادق است.)

اگر می‌خواهید فقط یک بار در روز از آن استفاده کنید، این کار را در شب انجام دهید. پوست شما به طور طبیعی شب ها به حالت ترمیمی و احیا کننده می رود و این زمان عالی برای تقویت بیشتر آن با مواد ضد پیری موجود در بسیاری از کرم های دور چشم است. با این حال، برخی از کرم‌های دور چشم با استفاده از ذرات بازتابنده یا کافئین، یک اثر روشن‌ کننده آرایشی ارائه می‌دهند. که برای استفاده در روز مناسب هستند. 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

تلفن پشتیبانی 09337402957  –  37526882 – 051   |    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

خدمات مشتریان

پرسش های متداول

حریم خصوصی
 
گزارش خرابی سایت
راهنمای خرید از تک نایس

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش
 
شیوه پرداخت
 
 
درگاه پرداخت

کلیه حقوق اين وب‌سايت برای فروشگاه اینترنتی تک نایس محفوظ است.

فروشگاه
0 علاقه مندی
0 آیتم سبد خرید
حساب کاربری