لوسیون بدن چیست؟ | نحوه استفاده از لوسیون بدن

لوسیون بدن چیست و نحوه استفاده از لوسیون بدن

نکات مهم در مورد نحوه استفاده از لوسیون بدن

مرطوب نگه داشتن و محافظت از پوست صورت به امری ضروری و روتین برای همه تبدیل شده ولی شاید عده ای هنوز ندانند که لوسیون بدن چیست و نحوه استفاده از لوسیون بدن چگونه است.

همانطور که ما روزانه صورت خود را مرطوب می کنیم تا پوست خود را نرم و هیدراته نگه داریم، بدن ما نیز به مقداری مرطوب کننده نیاز دارد. پوست بدن ما به اندازه صورت ما در معرض عناصر مضر قرار دارد.

آفتاب، عوامل محیطی، عرق، دوش آب گرم، گرما و ضربه می توانند پوست را خشک و تحریک کنند. مرطوب کردن منظم پوست می تواند به تسکین پوست های خشک، زبر یا ناهموار کمک کند. این یک روش بسیار ساده برای مراقبت از بدن شما است، استفاده از لوسیون بدن می تواند سلامت پوست شما را بعد از دوش افزایش می دهد.

برای گرفتن بهترین نتیجه و نحوه استفاده از لوسیون بدن که پوستی نرم و ابریشمی برای شما ایجاد کند، این مقاله از سایت تک نایس را تا انتها بخوانید.

لوسیون بدن چیست؟

قبل از اینکه به نحوه استفاده از لوسیون بدن بپردازیم، بیایید اول بررسی کنیم که “لوسیون بدن چیست؟”

لوسیون بدن مرطوب کننده ای است که برای استفاده در تمام بدن شما طراحی شده است. همان طور که هر روز صورت خود را مرطوب می کنیم، بدن ما به یک دوز آبرسانی روزانه نیاز دارد. لوسیون‌های بدن نسبت به مرطوب‌کننده‌های صورت غنی‌تر هستند و گاهی اوقات برای مقابله با مشکلات خاصی مانند سلولیت یا تونینگ فرموله می‌شوند.

لوسیون های بدن می توانند کرم های غنی، شیر، موس های سبک یا روغن های آبرسان باشند. با فرمول غلیظی که دارند باعث میشود بدن در لایه ای از رطوبت قرار گیرد و پوست خشک را آبرسانی میکند.


محصول پیشنهادی


 

فواید لوسیون بدن چیست؟

  1. استفاده منظم از لوسیون بدن می تواند به نرم شدن و تسکین پوست آسیب دیده کمک کند.
  2. همچنین می تواند به کاهش چین و چروک، به ویژه در نواحی در معرض دید مانند قفسه سینه، و لکه های ایجاد شده پوست کمک کند.
  3. لوسیون بدن لایه حمایتی برای پوست تشکیل می دهد، خط مقدم دفاعی پوست در برابر تهاجم میکروبی که با پاکسازی می توان آن ها را از بین برد. مواد مغذی موجود در لوسیون های بدن می توانند سد دفاعی طبیعی پوست را بازیابی کنند و به حفظ تعادل و سلامت میکروبیوم پوست کمک کنند.
  4. بسیاری از لوسیون های بدن حاوی موادی هستند که به رفع مشکلات خاصی مانند خشکی، از دست دادن قابلیت ارتجاعی، سلولیت، آکنه، اگزما و کراتوز پیلاریس کمک می کنند.
  5. لوسیون بدن احساس بسیار خوبی دارد! استفاده از لوسیون‌های مرطوب‌کننده با بوی فوق‌العاده بعد از حمام یا دوش گرفتن، به‌ویژه آنهایی که دارای روغن‌های ضروری طبیعی مانند روغن نیوآ در لوسیون رز و روغن آرگان هستند، می‌تواند بدن و ذهن شما را تقویت کند.

لوسیون بدن چیست

نحوه استفاده از لوسیون بدن

اما چگونه از لوسیون بدن استفاده کنیم؟

می توانید هر چند وقت یک بار که دوست دارید از لوسیون بدن استفاده کنید، اما معمولا یک بار در روز کافی است. زمان استفاده از آن مهمتر از تعداد دفعات استفاده است.

یک اشتباه رایج این است که لوسیون بدن را روی پوست خشک بمالید، شاید حتی هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید، اما این بهترین نتیجه را به شما نمی دهد. برای استفاده حداکثری از لوسیون بدن، پس از خروج از حمام، زمانی که پوست شما گرم و مرطوب است، از آن استفاده کنید (نباید پوست خیس باشد). پوست گرم و مرطوب بهترین بوم برای استفاده از لوسیون بدن است که به پوست اجازه می دهد حداکثر سود را از مرطوب کننده انتخابی شما ببرد.

یک بار در روز روی پوست مرطوب استفاده کنید، پس از اینکه از حمام خارج می شوید:

  1. تقریباً به اندازه یک سکه کف دست بریزید (مخصوصا اگر پوست شما خشک است یا در نواحی خشن تر مانند آرنج و زانو است)
  2. کف دست های خود را به هم بمالید تا لوسیون گرم شود.
  3. از دستان خود برای ماساژ دادن لوسیون به بدن خود با حرکات دایره ای کوچک استفاده کنید.
  4. این کار را تا زمانی تکرار کنید که تمام بدن خود را بپوشانید (گردن خود را فراموش نکنید!).

نحوه استفاده از لوسیون بدن

نحوه استفاده از لوسیون بدن برای نواحی خاص

بخش‌هایی از بدن مانند آرنج، دست‌ها، زانوها و گردن بیشتر از سایرین مستعد خشکی هستند و ممکن است رسیدگی بیشتری را طلب کنند. برای کمک به تسکین و نرم کردن نواحی بسیار خشک، ممکن است بخواهید از لوسیون بدن در طول روز و همچنین بعد از حمام یا دوش گرفتن استفاده کنید.

  • از آنجایی که احتمالاً نواحی مورد نظر پوست قبل از استفاده از لوسیون خشک و خنک هستند، سعی کنید ابتدا آن‌ قسمت ها را به آرامی ماساژ دهید تا قبل از استفاده از لوسیون کمی گرم شود.
  • شما می توانید از لوسیون بدن معمولی خود در این نواحی استفاده کنید، یا شاید لوسیون بدنی را انتخاب کنید که هیدراتاسیون بیشتری داشته باشد یا سریع جذب شود.

 


 

محصول پیشنهادی

 


کدام لوسیون بدن برای من مناسب است؟

مهم فقط نحوه استفاده از لوسیون بدن نیست، بلکه این است که کدام نوع را انتخاب کنید تا به شما کمک کند حداکثر فواید را از روتین مرطوب کننده خود داشته باشید. نوع لوسیون بدنی که برای شما مناسب است به نوع پوست، سبک زندگی و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

انتخاب لوسیون بدن شما ممکن است با مشکل خاصی که ممکن است بخواهید درمان کنید تعیین شود. ممکن است تصمیم بگیرید که بیش از یک لوسیون بدن داشته باشید، شاید یک کرم غنی و مقوی برای حمام بعد از شب و یک لوسیون با جذب سریع برای صبح ها بخواهید. فصل ها نیز می تواند بر انتخاب مرطوب کننده شما تأثیر بگذارد. در طول زمستان، آب و هوا می تواند حساسیت پوست را افزایش بدهد، بنابراین ممکن است بخواهید لوسیون بدن سبک‌تان را با لوسیون غنی‌تر و مغذی‌تر در ماه‌های سرد عوض کنید و در تابستان از یک لوسیون با بافت سبک‌تر استفاده کنید.

از لوسیون بدن چه می خواهید؟

  • عطر

شاید شما لوسیون بدن خود را برای بوی آن انتخاب کنید. برای پوست های حساس، بدون عطر بهترین است.

  • راحتی

شاید ضروری ترین معیار برای لوسیون بدن شما آبرسانی با سرعت باشد. اگر زمان کمی دارید و می خواهید دوش بگیرید و سریع به کارهای روزمره خود برسید، مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که سریع جذب شود.

  • مجلل

استفاده از لوسیون های بدن با بوی مجلل بعد از حمام یا دوش یکی از تجملات مقرون به صرفه زندگی است. انتخاب یک لوسیون بدن مجلل که پوست را مخملی و نرم می‌کند می‌تواند پایانی آرام‌بخش و تقویت‌کننده خلق و خو یا شروعی نشاط‌آور برای یک روز باشد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

تلفن پشتیبانی 09337402957  –  37526882 – 051   |    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

خدمات مشتریان

پرسش های متداول

حریم خصوصی
 
گزارش خرابی سایت
راهنمای خرید از تک نایس

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش
 
شیوه پرداخت
 
 
درگاه پرداخت

کلیه حقوق اين وب‌سايت برای فروشگاه اینترنتی تک نایس محفوظ است.

فروشگاه
0 علاقه مندی
0 آیتم سبد خرید
حساب کاربری