کرم طلای 24 عیار چیست؟ | خواص کرم طلا

کرم-طلای-24-عیار

کرم طلای 24 عیار چه اثری روی پوست دارد؟

ممکن است محصولات مراقبتی پوست ساخته شده از طلا (کرم طلای 24 عیار) را که در اینترنت یا فروشگاه های لوازم آرایشی تبلیغ می شود شنیده یا دیده باشید، اما آیا از خواص کرم طلا اطلاع دارید می دانید چرا اینقدر محبوب هستند؟

در این مقاله از تک نایس مزایای سرم های طلا و اینکه چگونه می توانند برای پوست شما مفید باشند، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کرم طلای 24 عیار دقیقا چیست؟

سرم طلای 24 عیار یک کرم زیبایی صورت است که مشکلات پوستی مانند چین و چروک، خشکی پوست و خطوط ریز را درمان می کند. سرم حاوی ذرات طلای 24 عیار و همچنین مواد طبیعی است.

برخی از مزایای کرم طلای 24 عیار شامل سفت کردن پوست، کوچک کردن منافذ و کاهش زبری پوست است. می توانید با خیال راحت کرم زیبایی طلای 24 عیار را روی صورت خود بمالید و آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

چرا از طلای 24 عیار در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود؟

طلا نسبت به فلزات دیگر واکنش کمتری دارد و به طور طبیعی در برابر اکسیداسیون، رطوبت و شرایط اسیدی مقاومت می کند. یکی دیگر از جنبه های جذاب طلا، چکش خواری آن است. یک گرم طلا را می‌توان به اندازه یک متر مربع مسطح کرد. طلا می تواند حمایت آنتی اکسیدانی قوی برای پوست شما ایجاد کند و بازسازی سلولی را تقویت کند و در عین حال اثرات تخریب کلاژن را کاهش دهد. به عبارت ساده، به حفظ و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند و در عین حال تولید کلاژن طبیعی را تشدید می کند.

آیا باید از کرم طلای 24 عیار استفاده کنم؟

همه انواع پوست می توانند از طلای 24 عیار به عنوان یک عنصر مفید سود ببرند. چه به دنبال حفظ عمومی پوست، ضد پیری، روشن کردن نواحی ناهموار پوست یا حتی از بین بردن جای جوش هستید، استفاده از کرم طلایی همراه با رژیم مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند زودتر به اهداف مراقبت از پوست خود برسید.

کرم طلای ۲۴ عیار بلک بری با نفوذ عمیق به پوست اثرات ضد پیری را افزایش می دهد. منافذ را هیدراته می کند و به افزایش تولید کلاژن طبیعی پوست شما کمک می کند. این کرم لوکس حاوی طلای 24 عیار است که 99.9 درصد خالص است و برای انواع پوست مناسب است.


 

محصولا پیشنهادی

کرم فوق آبرسان و جوانساز حاوی سلول بنیادی و طلای 24 عیار بلک بری

کرم فوق آبرسان و جوانساز حاوی سلول بنیادی و طلای 24 عیار بلک بری

 


مزایای شناخته شده کرم طلای 24 عیار

  • چروک ها و لک ها را صاف می کند

محصولات حاوی طلا می توانند سن پوست شما را معکوس کنند. این کار را با فعال کردن سلول های پایه و افزایش گردش سلولی انجام می دهند. این محصول خطوط و چین و چروک های ایجاد شده توسط سلول های مرده را صاف می کند. همچنین لکه های پیری را که در طول سال ها ظاهر می شوند کاهش می دهد.

  • خشکی را از بین می برد

آیا پوست شما به طور غیر طبیعی خشک است؟ طلا می تواند به شما در غلبه بر پوست کدر، خشک و کم رنگ کمک کند. یون های داخل طلا واکنش های متابولیک سلول های پوست را تسریع می کنند. در نتیجه، لایه داخلی پوست شما تغذیه شده و لایه بیرونی کمتر پوسته پوسته می شود.

  • رنگ چهره را روشن می کند

صورت ما در معرض ترین قسمت پوست در مقابل اشعه خورشید است. به دلیل تعامل منظم با خورشید و اشعه مضر UV آن، رنگ پوست تیره می شود. ترکیبات موجود در ماده طلا واکنش ها را خنثی می کند و رنگ پوست آسیب دیده را بهبود می بخشد.

  • تولید کلاژن را افزایش می دهد

می تواند از کاهش کلاژن و الاستین جلوگیری کند. با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین ما کاهش می یابد. این امر برای برخی نگران‌کننده است، زیرا می‌تواند منجر به علائم قابل مشاهده‌ تر پیری، مانند خطوط ریز و چین و چروک شود. کلاژن بخش مهمی از سلامت پوست است. کلاژن به انعطاف پذیری پوست کمک می کند. با این حال، با گذشت زمان تولید کلاژن کاهش می یابد و باعث می شود پوست سفت و کاغذی شود. خواص آنتی اکسیدانی طلا از تجزیه مداوم کلاژن جلوگیری می کند. در نتیجه پوست سطح کلاژن خود را حفظ می کند و جوان به نظر می رسد.

  • سد طبیعی برای پوست فراهم میکند

آلاینده های روزانه می توانند پیری پوست را افزایش دهند. تقویت سد طبیعی پوست برای دفاع، به کاهش منافذ مسدود شده و قابل مشاهده کمک می کند، این امر منجر به حفظ رطوبت و خاصیت ارتجاعی بیشتر و نرم شدن خطوط و چین و چروک می شود.

  • درخشندگی پوست را افزایش می دهد

افزایش درخشندگی پوست در واقع به دلیل افزایش گردش خون در زیر سطح پوست و افزایش رنگ طبیعی پوست شما است. طلا خاصیت روشن کنندگی دارد که پوست را درخشان می کند. ذرات طلا می توانند نور را منعکس کنند و پوست را درخشان تر نشان دهند.

  • هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد

این مرطوب‌کننده را انتخاب لوکس خود برای خطوط ظریف و چین و چروک در نظر بگیرید. مناسب برای انواع پوست، از جمله حساس و مستعد آکنه، فرمول آن برای به حداقل رساندن علائم قابل مشاهده پیری، کاهش ظاهر هایپرپیگمانتاسیون و کاهش التهاب عمل می کند. کاهش استرس اکسیداتیو در پوست به معنای کاهش بروز رادیکال های آزاد، تخریب سلولی و علائم آشکار پیری است. طلا یک آنتی اکسیدان قوی است که به طور طبیعی تولید کلاژن را تحریک می کند تا ظاهر خطوط ریز، چین و چروک ها و بافت ناهموار پوست را پر و حجیم کند.

خواص-کرم-طلا

  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

طلا به حفظ و جلوگیری از تجزیه الاستین در بدن کمک می کند، که مسئول سفت و جوان نگه داشتن پوست است. این امر از طریق حفظ رطوبت و افزایش تولید کلاژن به دست می آید. بازگرداندن خاصیت ارتجاعی سلول های پوست برای هر رژیم موثر مراقبت از پوست ضد پیری ضروری است.

  • خواص ضد التهابی

در حالی که مکانیسم‌های دقیقی که طلا را «ضد التهاب» می‌سازد، هنوز به طور کامل شناخته نشده است، با این حال نمک‌های طلا به طور گسترده‌ای به عنوان خواص ضد التهابی شناخته شده‌اند و در بسیاری از درمان‌های رایج آرتریت برای کاهش درد و تورم استفاده می‌شوند. وقتی نوبت به پوست شما می‌رسد، یک کرم طلایی می‌تواند التهاب مرتبط با آکنه، پرپیگمانتاسیون، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و سایر حساسیت‌های عمومی پوست را کاهش دهد و در نتیجه منجر به محیطی بهتر برای بهبود و رشد پوست شود.

  • با آسیب های پوستی مبارزه می کند

طلا به عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند با رادیکال های آزاد آسیب رسان پوست که از اشعه های مضر خورشید ساطع می شوند، مبارزه کند. به همین دلیل است که بسیاری از محصولات ضد آفتاب شروع به استفاده از طلا در مخلوط خود کرده اند.

کرم طلا

کرم طلا

روش استفاده از کرم طلای 24 عیار

این محصول را روی تمام صورت و گردن بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. از چشم ها، زخم های باز و بریدگی دوری کنید. از این محصول می توانید دو بار در روز استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا طلای 24 عیار برای پوست صورت مفید است؟

از مزایای فراوان طلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوست را درخشان می کند
  • خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد
  • تولید کلاژن را افزایش می دهد
  • از افتادگی پوست جلوگیری می کند
  • همچنین رشد سلولی را تحریک می کند تا سلول های سالم و سفت پوست را بازسازی کند و اثر سفت کنندگی ایجاد کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

تلفن پشتیبانی 09337402957  –  37526882 – 051   |    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

خدمات مشتریان

پرسش های متداول

حریم خصوصی
 
گزارش خرابی سایت
راهنمای خرید از تک نایس

نحوه ثبت سفارش

رویه ارسال سفارش
 
شیوه پرداخت
 
 
درگاه پرداخت

کلیه حقوق اين وب‌سايت برای فروشگاه اینترنتی تک نایس محفوظ است.

فروشگاه
0 علاقه مندی
0 آیتم سبد خرید
حساب کاربری